IeKiN MiZiE RaYyAn

IeKiN MiZiE RaYyAn

Pages

Sunday, August 7, 2011

Best Dapat Cuti PanJang....lalalallala...masak2

Wow weeeee......lama betui aku bercuti....isnin baru naik keja....
thank bos coz sign borg cuti sy....

Masa Utk berSama FamilY setelah sekian lama BUSY dgn kerja tanpa ada Rehat sabtu N Ahad
Best dpt dok kat Umah rehat2 dgn family,kemas umah,tukor langsir(nk raye tukor langsir lg)....hehheh
lap semua habuk dlm umah....hahahhaha...bekerja keras utk mencantikkan lg umah....
seminggu sblm raye kena kemas lg.....hahhaha....ni pasang bendera MALAYSIA...
almaklum la sambut sekali ari kemerdekaan....
Dok umah x dpt rehat sngat...biasa la mama yg x boleh tgok anak2 daranye dok rhat.....
pasti ada jek keja yg akan diamanahkan.....hahahahah....tp no hal la...nama pon anak perempuan so memang patut la kena uat keja kan...kan...kan...betui kan??????heheheh

Selama aku cuti panjang ni....selama ni la aku nk tunjuk handal....hahahhah
tunjuk handal memasak walaupon x geti masak...hahahah....
peh dh lama betui aku x memasak...yela selalu uat coklat n kek n cupcake jek...
every day ada jek plan menu pe nk masak...kira mknan tambahan la utk berbuka dgn family....heheh
erm kat bawh ni la makanan yg sempat aku mask n ambik gambor...heheheh
x la sesedap yg mama masak tp family aku ckp sedap...hahahh....saje puji x mou aku kecil ht la tuuuuuuu

Dont woly...kalu aku masak sure dapur bersih punyeeeeee.....
X ada kotoran coz aku menitik beratkan kebersihan.....
pinggan mangkuk x boleh berlongok dlm sinki...sbb dh dilatih dr kecil oleh mama n ayah.....
Cara nk makan...pegang sudu n garpu pon di ajar...dasyat memang dasyat bapak aku ni....hehehhe

SELAMAT BERBUKA PUASA......ALL MY FRIEND


Telor sambal Tom Yam


Lempeng Roll Telor Kentang..


Kuih Sagu Kukus


Ondeh2 Buah Melaka



Kek Coklat Kukus....


Ikan Bakar Sambal N Tauhu Sumbat


Kuih Badak Berendam


Kek Coklat N Kek Vanilla N Coklat....
khas uat Parent Mr Din...utk dihantar ke Muor...

 Macam2 ada...hehhehe
Mee Magi Goreng Kampung


Jemput2 kentang


Ketam N Udang sambal telor


Mee Goreng Biasa




BBQ bersama family 

 Roti telur sosej

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 iEkiN Cupcake & Choclate. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.